علاقه های موفقیت و راه های موفقیت

ساخت وبلاگ

در طی دو سال اخیر اگر به لیست پر فروش ترین لوازم های جانبی وب سایت ها توجه کنید، همواره پایه نگهدارنده گوشی یا همان هولدر ها جزو ۱۰ محصول پرفروش هستند.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

پایه های نگهدارنده گوشی را امروزه تقریبا در بسیاری از ماشین ها مشاهده می کنید و جزو لوازم پر کاربرد به خصوص برای افرادی است که در طول روز در حال رانندگی کردن هستند. در طی توضیحات زیر بهترین پایه نگهدارنده گوشی ها و همچنین تمام معیار هایی که باید در زمان خرید هولدر به آن ها توجه داشته باشید ذکر شده است.

ویژگی های بهترین پایه نگهدارنده گوشی
پایه نگهدارنده گوشی وسیله ای است که یک سر آن بر روی داشبورد چسبیده و سر دیگر آن برای نگه داشتن گوشی طراحی شده است. این وسیله به راننده کمک می کند تا بدون در دست گرفتن گوشی موبایل بتواند صفحه آن را مشاهده کند و به صفحه نمایش آن دسترسی داشته باشد. پایه نگهدارنده، گوشی را به طور محکم و سفت در جای خود نگه می دارد و در دست انداز ها و پیچ ها، گوشی سر نمی خورد. راننده می تواند در زمان رانندگی گوشی خود را در پایه نگهدارنده قرار دهد و به راحتی کار هایی مانند، دنبال کردن مسیر از برنامه روی گوشی، گوش دادن به موسیقی، تماس تلفنی و غیره را انجام دهد.

البته لازم به ذکر است که امروزه مدل های مختلفی از پایه نگهدارنده گوشی تولید می شود و علاوه بر مدل های مخصوص ماشین، برای موتور و دوچرخه نیز می توان از پایه های نگهدارنده مخصوص استفاده کرد..

اگر چنانچه قصد خرید هولدر را دارید بهتر است قبل از خرید به خوبی آن را بررسی کنید و سعی کنید ویژگی ها و معیار های زیر را در نظر داشته باشید. به طور کلی بهترین پایه نگهدارنده گوشی شامل مدل هایی است که معیار های مهم زیر را داشته باشد.

جنس بدنه بهترین پایه نگهدارنده
پایه نگهدارنده باید محکم و مقاوم باشد و در صورت برخورد با سایر اجسام یا افتادن بر روی زمین دچار شکستگی نشود. بنابراین سعی کنید به دنبال جنسی بادوام و محکم باشید.

یکی از ویژگی های بهترین پایه نگهدارنده گوشی این است که محل نگهدارنده موبایل قابلیت چرخش به جهت های مختلف را داشته باشد و بتوان آن را در زاویه های دلخواه راننده تنظیم کرد تا در حین کارکرد با آن راحت باشد. زیرا گاهی ممکن است برای اجرای نرم افزار های مختلف نیاز به چرخش ۹۰ درجه باشد.

نحوه اتصال پایه
پایه های نگهدارنده به طریق مختلفی بر روی داشبورد ماشین ها نصب می شوند توصیه می شود در حین خرید مدلی را انتخاب کنید که به راحتی نصب و جدا می شود.

از معیار های مهم دیگر بهترین پایه نگهدارنده گوشی این است که موبایل به راحتی در جای خود قرار گیرد. در برخی مدل های نگهدارنده، موبایل به سختی در جایگاه خود قرار می گیرد و این عامل برای راننده ها به خصوص در حین رانندگی چندان خوش آیند نیست و می تواند سبب بروز حواس پرتی برای راننده شود.

شیوه برداشتن گوشی از پایه نگهدارنده نیز باید آسان باشد و به راحتی بتوان آن را جدا کرد.

استحکام پایه نگهدارنده
نگهدارنده گوشی باید قابل اطمینان باشد و در زمان تکان خورد یا پیچیدن خودرو ، گوشی را به خوبی در محل خود نگه دارد.

در بازار مدل های مختلفی از پایه های نگهدارنده گوشی وجود دارد که هر یک توسط شرکت های متفاوتی تولید شده اند و قیمت های متنوعی دارند. توصیه می شود در زمان خرید سعی کنید به قیمت اهمیت چندانی ندهید و مدلی را انتخاب کنید که در اولویت اول دارای ویژگی هی ذکر شده در فوق  باشد.

بهترین مارک پایه نگهدارنده گوشی کدام است؟
پایه نگهدارنده گوشی باسئوس مدل عمودی
باسئوس جزو گزینه های بهترین پایه نگهدارنده گوشی است و تقریبا تمامی معیار های ذکر شده را دارا است. این پایه دارای آهن ربا های بسیار قوی در زیر خود می باشد و به خوبی به داشبورد ماشین می چسبد. پایه آن چرخشی طراحی شده و می تواند به طور ۳۶۰ درجه بچرخد و در زاویه های مختلف گوشی را نگه دارد. جنس بدنه آن کاملا محکم می باشد و از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است بنابراین در برابر فرسودگی و پوسیدگی کاملا با دوام می باشد.

پایه نگهدارنده گوشی یسیدو
این پایه نگهدارنده برای استفاده در خودرو می تواند گزینه خوبی باشد زیرا نحوه استفاده از آن بسیار راحت و ساده می باشد. جنس بدنه آن پلیمری می باشد و از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است. این  پایه می تواند گوشی ها را با ابعاد مختلف در خود جای دهد و به خوبی آن ها را نگه دارد. به طور کلی موبایل هایی با ابعاد ۳.۵ تا ۶.۵ اینچ به خوبی در آن جای می گیرند. نحوه نصب این پایه نگهدارنده با استفاده از چسب مخصوص می باشد.

پایه نگهدارنده  گوشی باسئوس Big Ears
این مدل نیز تمامی معیار های بهترین پایه نگهدارنده گوشی را دارا است و علاوه بر آن دارای قابلیت شارژ بیسیم موبایل می باشد که این ویژگی سبب منحصر به فرد شدن آن می شود. این پایه نگهدارنده را می توانید بر روی داشبورد یا کنار دریچه کولر به راحتی نصب کنید و گوشی خود را بر روی آن قرار دهید. چسبندگی این پایه بسیار قوی است و می تواند در سطوح ناصاف نیز به خوبی ثابت شود. برای نگهداری گوشی بر روی پایه یک آهنربای بسیار قوی تعبیه شده است. البته لازم به ذکر است که قابلیت شارژ بی سیم در این پایه تنها برای گوشی هایی قابل استفاده از که از ویژگی شارژ بی سیم برخوردار هستند در غیر این صورت کاربرد آنچنانی برای افراد نخواهد داشت.

پایه نگهدارنده گوشی مدل Future Gravity
این مدل نیز جزو پایه های پرفروش محسوب می شود و کارایی بسیار راحت و سریعی دارد. جنس بدنه این مدل کاملا پلاستیکی بوده و می توانید با خیال راحت موبایل خود را در آن قرار دهید. این پایه دارای محل اتصال شارژ نیز می باشد و به همین دلیل می توانید همزمان با قرار دادن گوشی در گیره، از شارژ خود نیز استفاده کنید. همچنین قابلیت چرخش و تغییر زاویه نیز در این مدل وجود دارد. خرید بهترین نگهدارنه گوشی

علاقه های موفقیت و راه های موفقیت...
ما را در سایت علاقه های موفقیت و راه های موفقیت دنبال می کنید

برچسب : پایه نگهدارنده گوشی, نویسنده : رفیعی celloff بازدید : 213 تاريخ : 25 بهمن 1400 ساعت: 17:57

هرچند اطلاع از استراتژی پرایس اکشن و سیستم های پیچیده ممکن است به بسیاری از معامله گران کمک کند، اما اطلاع از پرایس اکشن تنها چیزی است که برای موفقیت در بازارهای مالی احتیاج دارید. تحلیل پرایس اکشن روشی کارآمد برای تحلیل بازار بورس ، آتی و یا آپشن است. در پرایس اکشن ال بروکس بر فرآیند تحلیل تمرکز میشود و از استفاده از ابزارهای پیچیده معاملاتی اجتناب میگردد. هر چند این روش ممکن است ساده و پیش پا افتاده به نظر بیاید، اما با استفاده از آن میتوانید به طور چشمگیری بازدهی خود را افزایش و ریسک خود را کاهش دهید. برای تبدیل شدن به یک تریدر موفق باید سیستم مناسبی را پیدا کرد؛ ال بروکس نیز چنین کاری را انجام داد. وی با ساده کردن سیستم معاملاتی و استفاده از چارت قیمتی پنج دقیقه ای توانست روش سودآوری بدون توجه به شرایط بازار و اقتصاد را پیدا کند اما سوال اینجاست که این دوره به چه صورت است؟ آیا بعد از اتمام این دوره، می‌توانم سود خود را در بازارهای مالی دوچندان کنم؟ در این مقاله، ما به بررسی کامل دوره پرایش اکشن، با تدریس یکی از بزرگترین غول‌های بازارهای مالی و خالق روش خارق العاده پرایس اکشن، پرداخته‌ایم.

یکی از روش های بکارگیری تحلیل پرایس اکشن در معاملات، استفاده از الگوهای چارتی است. هیچکس این موضوع را بهتر از ال بروکس درک نکرده است. وی متوجه شد که استفاده از چارت قیمتی بدون بکارگیری اندیکاتورها، ساده ترین، معتبرترین و سودآورترین روش معاملاتی است. استفاده تدریجی از این روش منجر به موفقیت وی در معاملات شد.

در انتهای روز هر فردی میتواند به چارت شمعی نگاه کند و نقاط ورود و خروج را ببیند. اما انجام دادن اینکار در واقعیت سخت تر از آن است که به نظر میرسد. دقت کردن به تک تک شمع ها به ما در تحلیل پرایس اکشن کمک میکند. که این امر از طریق استفاده از خطوط روند، کانال، اوج و حضیض، شکست و شکست نادرست و سایر روش ها صورت میگیرد. روش پرایس اکشن منجر به بهبود نسبت ریسک-بازدهی معاملات میشود.

در اینجا دوره پرایس اکشن توسط ال بروکس ارائه گردیده است. در این دوره، درک جزء به جزء شمع ها و نحوه تعیین نقاط ورود و خروج مورد بررسی قرار میگیرد. همچنین در ارتباط با اینکه چرا بعضی از الگوها، ستاپ های معاملاتی مناسبی هستند نیز بحث میشود. بروکس برای توضیح اصول پایه ای از چارت پنج دقیقه استفاده میکند، اما چارت های روزانه و هفتگی نیز مورد بحث قرار میگیرند.

هیچ روش ساده ای برای معامله کردن وجود ندارد، اما اگر بتوانیم بر چارت خوانی، پیدا کردن الگوهای معتبر، درک بازار و تایم فریم مناسب تسلط پیدا کنیم، آنگاه میتوانیم سودآور باشیم. هر چند در استفاده از پرایس اکشن به نرم افزار پیچیده و اندیکاتورهای بیشمار احتیاج نداریم، اما این روش میتواند به سادگی منجر به سودآوری ما در هر بازاری شود.ال بروکس، سیستم معاملاتی خود را به طور کامل و دقیق در کتابهایش توضیح داده است که بصورت رایگان می توان کتاب هایش را با یک سرچ ساده در گوگل تهیه کرد

سخن پایانی

توجه داشته باشید که تنها پیش نیازی که برای یادگیری این دوره به آن نیاز دارید، علاقه و اشتیاق به پیشرفت است. با فراگیری این سبک، هدفمندتر در بازارهای مالی، سرمایه‌گذاری می ‌کنید. در رسابورس ما به تمامی سوالاتی که موقع خرید این دوره برایتان پیش می‌آید، پاسخ دادیم. انتظار می ‌رود تا هدفمند گام بردارید و به پیشرفت در بازارهای جهانی نزدیک‌تر شوید.

علاقه های موفقیت و راه های موفقیت...
ما را در سایت علاقه های موفقیت و راه های موفقیت دنبال می کنید

برچسب : پرایس اکشن با ال بروکس, نویسنده : رفیعی celloff بازدید : 407 تاريخ : 2 فروردين 1400 ساعت: 5:27